skip to main
|
skip to sidebar
Γκρίζο
Εδώ θα γράφω. Για μένα. Με την ελπίδα ότι κάποτε δεν θα μου χρειάζεται. Καλώς με (σας) βρήκα.
Τρίτη 18 Αυγούστου 2009
Μου λείπεις
Εν για σένα που κάμνω ό,τι κάμνω. Για σένα έκαμνα ό,τι έκαμνα.
Έπρεπε να ήσουν εδώ.
Γαμώτο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Αναγνώστες
Αρχειοθήκη ιστολογίου
▼
2009
(1)
▼
Αυγούστου
(1)
Μου λείπεις
Πληροφορίες
Moriarty
Προβολή πλήρους προφίλ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου